پنجره دوجداره هافمن در سراوان
نوشته شده توسط : محد شیرازی

پنجره دوجداره هافمن در سراوان از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی ساخته راه اندازی می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما  به حساب می آید. علاوه بر پنجره دوجداره هافمن در سراوان صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف پنجره دوجداره هافمن در سراوان با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع می کند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. یکی از پنجره های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از کیفیت در کاسته نمی شد. این پنجره ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن در سراوان با نام یو پی وی سی بپردازیم. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر در راه اندازی پنجره دوجداره هافمن می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت و راه اندازی پنجره دوجداره هافمن از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

  1. مقاومت در برابر ضربات مختلف پنجره دوجداره هافمن در سراوان
  2. شکل پذیری بالای پنجره دوجداره هافمن در سراوان
  3. عایق مناسب حرارت و صدا پنجره دوجداره هافمن در سراوان
  4. وزن کم پنجره دوجداره هافمن در سراوان با طول عمر بالا
  5. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن در سراوان  را با بالاترین کیفیت در احتیار مشتریان قرار دهد. کیفیت بالای محصولات مهم ترین شاخصه ماست. پنجره دوجداره هافم در سراوان با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش  پنجره دوجداره هافمن در سراوان توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. پنجره دوجداره هافمن در سراوان دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: